Prirodni načini za snižavanje krvnog tlaka

Blagdani jedva da su vrijeme kada netko voli ozbiljno razmišljati o svom zdravlju i propustiti svu zabavu i hranu. Ali nakon blagdana dolazi Nova godina, vrijeme kada se donose odluke; briga za svoje zdravlje jedna je od glavnih odluka koje ljudi misle donijeti u ovo vrijeme. Jeste li ikada pročitali statistiku da je jedno od najgorih vremena u godini za koronarno zdravlje dan nakon Božića kada završavaju fešte i stižu računi? Poznato je da učestalost srčanih udara raste otprilike u to vrijeme. Visoki krvni tlak, nakon što ga dobijete, ostaje s vama doživotno. I naravno, učinci visokog krvnog tlaka ne prestaju samo s vašim koronarnim zdravljem; mogu i dalje utjecati na svaki vaš unutarnji organ. Ako ste ikada željeli uzeti najmanju moguću dozu ili je uopće ne želite, evo nekoliko prirodnih načina za snižavanje krvnog tlaka, osim da ne unosite malo soli i ostanete mirni tijekom praznika.

Za neke ljude, nekoliko jednostavnih pića zaista može potaknuti rad srca i podići krvni tlak. Vaš će liječnik vjerojatno vidjeti imate li neku od onih fiziologija koje su osjetljive na alkohol. Ako je tako, smanjivanje dnevnog piva na jedan ili dva će vam pomoći. Važnost tjelovježbe u snižavanju  krvnog tlaka teško se može preuveličati. Ljudi misle da su prezaposleni, da pada kiša i da je zima, te teško mogu svakodnevno trčati kao da se spremaju za maraton. Događa se da je kornjačina spora i stabilna sve što vam treba. To čak i ne mora biti izlazak i trčanje; Pola sata žustrog rada u vrtu, čišćenja tavana, svega što vam tjera srce na rad, jedan je od najboljih prirodnih načina za snižavanje krvnog tlaka. Naravno, ako vaše srce ima nekoliko problema za početak, trebat će vam dopuštenje svog liječnika da se upustite u ovaj plan.

Zovu ga DASH: Dijetalni pristupi zaustavljanju hipertenzije. Ne zvuči baš primamljivo, ali kada biste svoj tanjur napunili cjelovitim žitaricama, proizvodima i samo malo mesa, to bi vam jako pomoglo. Nije da je DASH pristup neljubazan prema vašim okusnim pupoljcima; kada imate želju za uživanjem, preporučuje se malo tamne čokolade koja može biti posebno zdrava. Različite vrste tamne čokolade uvijek su zdravi i prirodni načini za snižavanje krvnog tlaka. Naravno, ne možete pretjerivati, jer čokolada može sakupiti kalorije. Možda bi vam bilo primamljivo proširiti teoriju o čokoladi na kavu, toliko su usko povezani okusom.

Nitko zapravo nije siguran kako točno kofein utječe na vas, ali barem kratkoročno, kava podiže krvni tlak. Par šalica je uvijek u redu, ali ne više. Sjećate li se onog upozorenja da uvijek smanjite unos natrija u soli? Omekšivač vode u vašem domu ponekad može predstavljati problem u ovom području. Jedan od načina na koji omekšivači vode svoj posao je dodavanje natrija u isporučenu vodu. Potražite priručnik za svoj stroj; ako to učini, postoji vaša isprika da kupite sjajan novi stroj.