Zašto ne gubite na težini?

Industrija prehrane jedna je od najprofitabilnijih industrija na svijetu. Zašto je ovo? Postoji nekoliko teorija o tome. Jedna je da ništa ne funkcionira, pa ljudi idu od plana do plana i proizvoda do proizvoda trošeći novac nadajući se da će nešto uspjeti. Drugi je da postoji toliko mnogo ljudi koji žele smršaviti da će potrošiti novac na bilo što ako misle da postoji mala šansa da bi im to moglo pomoći. U svakom slučaju, postoji mnogo ljudi koji ne gube na težini i možda ne znaju zašto. Ako možete shvatiti zašto je to tako, možda ćete moći prijeći na nešto uspješno.

Jedan od razloga zašto ne gubite na težini je taj što niste na pravom planu prehrane. Ako uzimate niskokalorični plan s niskim udjelom masti, možda ćete biti gladni. Na ovaj način možete izgubiti, ali vjerojatno ćete se vratiti svojim starim prehrambenim navikama kada postignete svoj cilj i ponovno se vratite na svoju veliku težinu, ako ne i veću. Nećete održavati jer niste usvojili plan prehrane koji vam odgovara.

Neke žene imaju stanje poznato kao PCOS ili sindrom policističnih jajnika. To je često popraćeno nečim što se zove inzulinska rezistencija ili preddijabetes. Ako imate ovo, vaša najbolja opcija za dijetu nije niskokalorična dijeta s visokim udjelom ugljikohidrata koju nude mnoge tvrtke. Ako jedete puno ugljikohidrata s inzulinskom rezistencijom, ne gubite na težini baš lako – ako uopće. Zapravo, možda dobivate, a ne znate zašto. Isprobajte dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata kao što je Atkins ili South Beach da vidite radi li vam to bolje u vašim nastojanjima za mršavljenje.

Također možete ustanoviti da ne gubite na težini, unatoč najboljim namjerama, jer hranu ne mjerite na pravi način. Ako plan prehrane zahtijeva jednu porciju mesa, ali ne navodi koja bi to porcija mogla biti, vjerojatno jedete previše u svakom obroku. Vaš broj kalorija može biti daleko od onoga što mislite da jedete. Odvojite vrijeme da istražite odgovarajuću veličinu porcije i vježbajte kontrolu porcija kako biste dobili bolju naznaku onoga što bi trebalo biti na vašem tanjuru uz svaki obrok.

Većina osoba na dijeti ne obraća dovoljno pažnje na dodatke koje dodaju u svoje obroke. Zbog toga ne gube na težini kako plan kaže da bi trebali. Dodatni umaci i drugi sastojci mogu dodati više kalorija nego što mislite. Ovo je također nešto na što treba paziti kada jedete vani. Obrok bezazlenog izgleda može sadržavati ogroman broj skrivenih kalorija samo u umaku koji dolazi sa strane. Ako jedete ono što se čini dobrom hranom, ali ne gubite na težini, preskočite dodatke i držite se onoga što znate. Saznajte kako svoje nove prehrambene navike ugraditi u svoj jelovnik za cijeli život i zadržati tu težinu nakon što završite. U suprotnom biste mogli biti na dijetnom rolerkosteru jako dugo.